Helg :)

Hejsan sötnosar!

Allt bra med er? haft en bra vecka hittills? själv har jag jobbat och ridit min fina <3



idag är det hoppträning! ser fram emot det så mycket! hoppas på en fin häst idag! mitt gull <3 kommer även en tjej som börjat rida henne för att titta. Ska bli spännande och se vad hon tycker :) hon har jobbat med hopphästar i italien och är jätte duktig! så lite nervös är man allt haha ><

För övrigt så ska jag jobba hela helgen... dag och sen kväll på söndag. Sen kväll måndag! skönt att man vet hur man ska jobba så man kan planera lite :)

Var in på ryttarstugan häromdagen... åååh vad mycket fint jag hittade! alla vet ju att jag ÄLSKAR HVpolo!!!! hittade schabrak och en jacka till vintern som jag ville ha!!!

MEN jag planerar att åka utomlands.. och ska jag vara ärlig lägger jag hellre pengarna på det en på dyra saker som egentligen inte har någon betydelse alls...

MEN jag blev bra sugen!! sänker de priset på något av sakerna.. då ska jag ha det ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du åka utomlands? =)

2011-09-09 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0