hahaha!

Hittade dom här på en sida :) tips på hur du ska undvika närhet om du inte känner för det haha ><

1) Läppglans/läppstift. Säger sig själv. Inget pussande då inte.

 

2) Keps. Om inte den andra parten tycker det är kul med blåmärken i pannan vill säga.

 

3) Brun utan sol. Nu är det inte ofta jag bestämmer mig för att trotsa mina pigment. Men när jag väl smörjer in mig går jag runt som en fågelskrämma i någon timme. Gud förbjude om någon ska börja kramas då.

 

4) Solbränna. Motsatsen till förgående punkt. När man försökt skaffa sig färg på vanligt sätt, men legat lite för länge. Då är det inte heller en hit att kramas.

 

5) Sjukdom. Ingen kan kräva sexytime om du har feber minsann.

Man kan ju säga nej också... men man har ju lite samvete också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0