Duktig jag :)

Har tvättat, vikt tvätten, plockat in tvätten i alla skåp, renbäddat, mockat åt häst, städat, alltså dammsugit, dammat och städat badrummet, sminkat mig och fixat håret och snart ska jag iväg och jobba :) ganska bra va? :)



Ganska dålig bild men blev ganska nöjd med mitt smink och hår idag. Ganska om jag får säga det själv... söt tjej >< hahaha! :))

Annars rullar livet på, jag kämpar fortfarande med ångest och smärta. Men de ger sakta med sig.. men bara lite dag för dag. Fast vissa dagar är värre än andra. Alla vet väl hur det är när man blivit riktigt sårad? och när folk har ljugit för en gång på gång? och jag blev nertryckt riktigt ordentligt i skorna. Han kunde lika gärna ha slitit ut hjärtat på mig och stampat på de.. för att sedan spotta mig i ansiktet och gått... det hade nog varit bättre..

men men.. jag lider mig egenom dag för dag.. och försöker se ljuset i tunneln.. och vet ni? jag kanske skymtar den långt därborta... längtar tills jag är där :)))

det som också är jobbigt är mitt jävla hopp som aldrig släpper.. för ja ska inte förneka att jag hoppas att du ska komma tillbaka.. varje gång jag får ett mess eller någon ringer så tar mitt hjärta ett litet glädje skutt! #" TÄNK OM DET ÄR HAN!? "

men oftast inte då... men det är jobbigt.. att hela tiden hoppas..



Vill bara tacka alla mina fina vänner som funnits där <3 utan er.. alltså seriöst.. jag hade inte suttit här nu. För så nära att ta mitt liv har jag nog fan aldrig varit... inte i hela mitt liv. Har känt mig liten och världelös.. en som bara måste bort! men ni har funnits där hela hela tiden! puschat och uppmuntrat! TACK FÖR ATT NI FINNS!!! Ni är mina änglar.. all kärlek till er <3

Är faktiskt grymt glad just nu! ska åka och jobba strax! och inget gör mig så glad som att få komma till jobbet <3 plåster för själen <3<3<3<3

ha det bäst alla goa! så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0