det syns

Att folk vet att ja mår dåligt, för då ökar antalet besökare direkt. Tror att folk gillar att läsa om deprimerade och ångestfyllda personer... eller? är det intressant!?

Har iaf haft en skapligt bra dag ( om man bortser från all min ångest och gråt) men mina vänner har verkligen ställt upp för mig... tack för att ni finns ni är underbara <3

längtar tills jag får jobba också.. det kommer bli tufft.. och riktigt hårt.. men de är det värt.. de kommer kännas bättre efter några dagar när alla frågor har landat.. kommer säkert bli överröst med frågor.. men men.. de är som det är.. ingenting är mitt fel.. så det är skönt...



haha så här såg det ut i min säng tidigare idag ^^ vi låg 4 pers plus 2 katter och en hund i mon 160 säng >< riktigt mysigt var det.,, 2 killar och 2 tjejer! perfekt det ;) hahah!

låg och sjöng, skämtade, pratade och såg på hem till midgård.. det får man aldrig nog av för övrigt ;D

nu ska jag strax försöka sova... men vet att det är lönlöst... det gör allt för ont.. men någongång kommer jag decka av utmattning.. bara vänta på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0