det finns inget...

Det finns inget " vi " längre, inget " oss " det är slut... och det var jag som slängde ut honom..

jag ville inte, jag älskar honom tro mig... över allt annat på den här jorden så är det han jag vill vara med, han jag älskar och han jag skulle dö för... dö tillsammans med.. tills döden skiljer oss åt osv..

Han lovade mig att aldrig lämna mig.. han lovade att om någon skulle göra slut så var det jag... men så blev det inte...

Han säger att han älskar mig.. att han är  kär i mig.. men när han trotts det inte vet om han ville vara ihop med mig... då fick det vara...

är man KÄR i någon.. ÄLSKAR MAN NÅGON! vill man vara med den personen.. spelar ingen roll vad som hänt.. man vill vara med den...

allt var perfekt.... jag gjorde allt.. men ändå...

han kan inte ha älskat mig.. tomma ord... precis som alltid..

jag kan inte tvinga någon att älska mig.. tyvärr.. önskar jag kunde men de kan jag inte...



Men om jag pga detta mister mitt jobb... mitt fina vackra jobb.. det ska inte ha med saken att göra men de verkar det ha... då skiter jag i det här det lovar jag... tack och adjö till detta liv.. det lovar jag er...

mitt jobb är mitt allt.. utan det har jag ingenting... jag älskar mitt jobb.. älskar mina gammla.. älskar mina arbetskamrater...

det är mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0