Deprimerad katt!?

Alltså sen akilles kom har musse blivit lite nedstämd, skygg och myser inte längre.. eller " Pussas " sällan som han alltid gjorde förr :((

igår låg han heeeeela dagen.. han bara sov och sov... är han sjuk? eller är det så att han har blivit deprimerad till och med!? kan katter bli det? han kanske är svartsjuk?

Jag myser ju nästan mera med musse än med Akilles.. just för att han inte ska känna så...

i morse var han uppe iaf.. och gick ut på balkongen och kollade på fåglarna som han brukar. Åt lite skinka och lekte med mig och en leksaks råtta...

men nu sover han igen...

är det någon som har erfarenhet av detta? hjälp mig..



mitt gull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0