blogg torka

Hejsan gullisar <3

Alltså fan vad skoj att se att mina besökare inte minskar ett dugg fast jag typ inte bloggat alls på 1 vecka!! ni är så fantastiska! men snälla kommentera mera! för just nu känns det piss och bajs att blogga... motovation noll och jag gör det enbart för att det känns som att jag måste... suck!



Var på jobb fest i lördags iaf.. hade en kanon trevlig kväll trotts att det var en riktig saftskalle där.. haha höll på att garva arslet av mig åt människan ^^ men det gjorde nog alla skulle jag tro... hlhlhl

Gick sedan ut på Harrys och träffade en massa fina människor där som jag inte sätt på huuuuur länge som helst <3 Så det var jätte skoj faktiskt :)

har så fina vänner, håll hårt i dom ni har alltså <3

Idag har jag varit hos min fina. Red dressyr på banan i kanske 45 min. Hon har varit så fin den senaste tiden <3 mitt gull! men idag var hon lite halv dryg.... men inget ja skulle klaga på direkt. Det var väldigt varmt också ><



en liten bild sen hoppningen förra fredagen :)

Sen har jag varit ut och plockat svamp med min robin <3 fick nästan en hel ica kasse! gaaalet vad med svamp jag hittade :D gott som satan! självklart var det bara kantareller ;) vågar inte ge mig på något annat haha! kanske man blir förgiftad? :O

I morron kommer Malin ut. Då ska vi hoppa klara lite :) hoppas på en fin häst i morron :)


Kommentarer
Postat av: undrande

Skaffat ny pojkvän?

2011-09-05 @ 23:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0