Söndag!

Hejsan allihopa!

Orkar typ inte blogga varje dag, har hafy massor av annat skoj för mig. Är ju med mina så otroligt underbara vänner varje dag. och jag uppskattar verkligen att dom finns där för mig <3 utan er skulle jag inte sitta här nu! då hade jag nog varit med min morfar någon annanstanns <3<3 men ni fick mig att välja livet. Och det känns fortfarande tungt.. men jag lever och min vilja att kämpa är tillbaka... tack för ert stöd! ni är otroliga!!



var på kinkyparty i fredags! mitt första WIHOO! har alltid missat det! alltid! sist blev jag magsjuk SAMMA jävla dag som jag skulle gå!! var så ledsen :(( men fick igen det i fredags kan jag säga! för jävlar vad skoj jag hade!! träffade massor av goa människor och jag mådde så jävla bra!!! en awesome kväll! precis vad jag behövde!! lovly!!



Hade en liten förfest här innan vi drog till harrys och kinkypartyt. var också trevligt.. mina goa pöjkar <3

har även jobbat hela helgen! vilket gjorde den ännu mera perfekt! mitt fina jobb <3 vad vore jag utan det!? nääe kärlek till det!!

Nu kommer det strax hit en karl med en pizza åt mig ^^ är man bortskämd eller bortskämt!? hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0