saker man INTE vill höra i sänghalmen!!!!

Jag brukar tänka på andra när vi har sex. Men det är inte för att jag inte älskar dig, jag vill bara försöka hålla kvar ståndet..
Du älskar mig men jag kan inte ge dig stånd? Det var ju mycket bättre!!!?

 


”Mitt ex älskade när jag gjorde så här”

Mm.. precis vad man verkligen vill höra!

Jag tror inte jag kommer kunna komma så vi borde nog sluta?
Ah, ja kan du inte komma så är det ju absolut ingen idé. Egoistiska jävel!!



Är det här man ska stoppa in den?

Öööh.. Vars hade du tänkt stoppa in den annars? är så roligt för exakt så sa ett ex till mig ^^ haha fan va ja skrattade inombords!

 

 


Är jag skönare än ditt ex? *stolt blick*
Eehh.. vill du verkligen veta det?

 

 


Kom du?
Eh, nej jag fick ett krampanfall, ring sjukhuset!!!!!

Åååh vad jag skulle vilja se en annan man ta dig hårt just nu! så jävla sexigt!
Aha... är jag så dålig så du hellre tittar på när någon annan knullar mig? aa men kul att man va så kass liksom!! eller är du bara enbart sjuk i huvudet? eller... du kanske tänder på andra killar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0