säger då det...

När man börjar må lite bättre.. se ljuset långt därborta i tunneln. Ja då kommer folk och förstör för en direkt..

vad vill du? hur tänker du? du bryr dig ju egentligen inte ett skit om mig. du skadar mig ännu mera så som du gör :(

om någon ringde mig mitt i natten som jag påstår att jag " älskar " och gråter ocj berättar att något hemskt hänt så skulle jag komma direkt! och om det inte gick.. ta första jävla buss ut till personen på morgonen..

men nej.. ett mess " hej hur är det? " inte enns ett samtal :( träffa mig inte enns fast jag var i närheten sen.. ringer inte och frågar hur jag mår.. för du är "trött".. hur i helvete är du funtad? hur fan tänker du? tror du att du gör mig gott? genom att ignorera och skita i mig..

du säger att du älskar mig.. du säger att du vill vara med mig.. så gör du så här? jag fattar ingenting och jag känner mig så ensam och övergiven :(((

jag älskar dig.. det vet du.. men vill du ha mig får du skynda dig.. för jag orkar inte med sånt här.. antingen tar du hand om mig.. eller lämnar mig helt... :((



jag skulle offra allt för dig.. vara dig trogen och älska dig..

men får jag inte det tillbaka.. kan du inte vara gullig mot mig och så som du var när du verkligen var kär i mig.. vill jag inte ha dig :( min kille ska älska mig.. sätta mig först... för jag är hans blivande familj, och den sätter man först.. ge och ta så är regeln.. :((( tyvärr..

bollen ligger hos honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0