lördag

igår var jag bjuden på middag hos finaste Lina och peter i sätra <3 som jag saknat hela det där gänget! är så glad att vi umgås igen! och att inget kommer komma emellan oss igen!!! älskar ju dom och hela gänget!!

:)



så jävla snygga ^^

Men detr var grymt trevligt! fick en skit god fördrink när jag kom dit :)



den var awesome!!

sen fick vi örtsalami och brieost som låg på ett nacho chips som dom satte in i ugnen så att osten smälte :) smaskens!

sen till huvudrätt fick vi vilt tacos :) men kantareller älgfärs och massa annat gott.. någon messmörssås som peter gjorde. Vet låter vidrigt men den var skit god!! peter kan han :) hahah!

sen bjöd micke på tårta till efterrätt! så himla mysigt!!! <3<3<3



Sen drog vi på en fest på brynäs. var också trevligt...

fast detsom sedan hände där tänker jag inte dra upp här.. men det var så sjukt och vidrigt så det finns inga ord för det! att en människa enns kan vilja skada någon på det här viset är fruktansvärt!! :((( du är inte enns värd VATTEN i mina ögon... dåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0