Helgen!

Hejsan hoppsan allihopa <3 :))

Min helg har varit riktigt bra faktiskt <3 har fått nya vänner och fått tävla en väldigt väldigt fin häst idag <3 så himla stolt över min fina Klara <3 :)



Startade en 70 med henne idag på KM på klubben. Och kom hem med denna! lyckan var total! Men redan på framridningen så kändes hon så himla fin <3 och när vi kom in på banan så blev hon lite spänd för det var blommor vid varje hinder typ. Men hon tvekade inte enns. Tittade bara lite misstänksamt på blommorna i farten. För man vet ju aldrig... dom KAN ju äta upp en ;) eller....!? :D



I lördags så var jag hem till bror och åt tacos :) hade väldigt trevlig och busade lite med barnen <3 sen berätta han något för mig som gjorde mig grymt sårad, öedsen och besviken.. men nu vet jag... och det här ändrar allting... och kommer bli en avgörande fråga.. för jag vet att han och de 3 andra personerna ALDRIG skulle ljuga för mig.. :( men hur KUNDE DU!?!?!!? :(((((

Sen gick vi vidare till finaste ylva <3 träffade massor av mysigt och trevlig folk.. fick en ny vän :) ingen kan vara gladare än mig för det.. Han kom helt oväntat och kollade på min hoppning idag.. Huuur gulligt!? :))) jag älskar sånna snälla människor.. det finns för få av er..

Men tack till Johan och Robin som följde med och hjälpte mig.. och även till frida och fina jessica <3 underbara människor <3<3<3



gammal bild men ändå... slänger in en...

Har nyss kommit in från en 2 timmars prommis i bultbospåret med hundarna... :) hur mysigt som helst och dom älskade att få springa lös och busa bland löven <3<3<3 mina sötnosar!



Mina sötnosar :))

nu ska jag lägga min och bara ta det lugnt! Tagga inför ett låååååång pass på jobbet i morron :) men inte gör de något inte! har ju varit ledig i 3 dagar nu! så ja klagar inte :) behöver pengarna!!

ha det fins sötnosar så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0