Ha sex med en insekt?

Nu ska jag skriva om en fetish som verkligen inte är något för mig. Formikofili.
Vill ni veta vad den handlar om? Är ni säker på det?

Om man är Formikofil attraheras man av att ha insekter som kryper omkring på ens kropp och kön. Personligen är jag inte så himla rädd för insekter direkt, men jag tycker dom är lite äckliga dock. Däremot ryser jag av blotta tanken på att ha en tex myra krypandes på mitt KÖN! Tänk om den skulle krypa in? eller bita mig därnere? ajajaj!.

 

Däremot kan man ju tänka sig att det måste vara ganska lätt att tillfredsställa denna parafili, då det i princip bara är att gå och rulla sig i en myrstack eller liknande. Såvida man inte är kräsen och vill ha en annan sorts insekt på sig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0