Fredag!

Hejsan sötnosar <3

härligt med fredagar va? :) fast ja ska jobba hela helgen som alltid ^^ har vikt mitt liv för det här jobbet faktiskt.. och jag älskar det :)) hellre jobbar jag än att är ute och festar! för när jag är med mina fina gammla så vet jag vem jag är. Jag blir helt lugn och känner ingen stress eller oro allt.. jag älskar dom så jävla mkt... <3<3<3



älskade mormor! som jag saknar dig <3<3<3

Eftersom det är fredag idag så är det hoppträning :) hoppas på en fin häst idag! hon har varit lite sur och dryg på sistone. Bara för all pälsfällning och sen brunstar hon som fan också hahaha ^^ så hon är dryg som satan :P men hoppas det går bra ändå..

Vi ska förresten tävla den 23 oktober :) för första gången på 2år!! har ju tävlat andras hästar bara! hahah så det blir en upplevelse! önska mig lycka till ^^ kan ja behöva! min pärla gillar inte att tävla nämligen.. hon brukar stanna ut sig haha :P



Nu ska jags täda lite innan jimmy kommer hit på en liten kaffe :) <3<3 ha de fint allihopa!! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0