trött...

Alltså jag är så sjukligt trött idag.. sov bara 4 timmar inatt och sen upp och jobba! men det var ju lätt värt det så jag ska inte klaga men hualigen vad trött jag är nu :(



mamma ligger ju på sjukan för er som inte vet om det, är inte roligt allt och är sjukt orolig.. eftersom ingen vet vad det är riktigt :( hon får inte tas ifrån mig ännu liksom :( <3 får se hur länge hon blir kvar där.. hoppas på att få hem henne väldigt snart... frisk dessutom <3

så har nyss kommit hem från henne och slängt in en maskin tvätt.. behövde verkligen tvätta.. hualigen! haha men tråkigt är det.. väääääldigt tråkigt! HATAR att tvätta :P



Hade förresten fest i lördags.. var jätte trevligt :) flippade lite som alltid men så ska det vara! annars är det inge fest! alltså det flippade på ett bra sätt.. vi blev lite tokiga om man säger så.. behöver bara säga " kaffeburk" så fattar de som var här hahaha XD awesome!!! :D

flaskan över är min vackra spritflaska på 1 liter som fick vara med så klart ^^ har jag inte världens ballaste flaska så säg? i looooove it :D



en liten bild på en taggad bellabus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0