Torsdag

hejsan sötnosar <3

jahapp då var det snart helg då :) och jag fick jobb hela helgen så nu känns det lite bättre. Skuttar som en glad liten vovve varje gång jag får jobb hahaha ^^ helt sjukt vad jag älskar detta jobb!!! :D


Bjuder på en lite halloween bild :)

Har varit till stallet och ridit min fina idag <3 gick väl inte strålande men helt okay mot slutet! hon är verkligen svår på vanligt bett men bara man får truga lite så går det bra :) får se om ja hoppar på vanligt bett i morron eller om jag tar pessoat. hmm den karamellen måste jag suga på haha ^^

Nu ska jag snart åka och hälsa på mormor <3 har jätte dåligt samvete för jag har inte hälsat på henne på länge :( typ snart 3 månader! helt sjukt! men har jobbat och haft så mkt för mig!

men idag blir det av.. min fina fina mormor!



jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0