Nattinatt....

Hejsan hoppsan! :)

Mormor mådde faktiskt ganska bra idag, men får så dåligt samvete av att lämna henne :( måste vara sjuk tråkigt att bo på ett hem, typ som att vara imlagd på ett sjukhus typ för alltid!? hualigen jag vill verkligen inte bli gammal :((( hoppas verkligen att jag slipper bo på ett hem, att jag är så pass pigg att jag kan bo hemma hela tiden.. för fy fan vilket liv att sitta där :((( hoppas även att min mamma och pappa slipper bo på ett sånt!?! usch!

men det är bra att det finns däremot.. men ändå.. man vill inte se sina nära och kära bo där :(



Sen kom bror hem till mig med en ny bättre tv :D ingen kunde bli gladare än mig!! okay är fortfarande en tjockis tv men ändå.. 100 gånger bättre än min gammla tjockis tv som börjar sjunga på sista versen hahaha ^^ blir väl en normal plattis tv när man får råd... när nu den dagen kommer :/ hmpfr...

Nu ska jag strax lägga mig och glo på någon film tills man somnar. Hoppas man sover bättre inatt en vad jag gjorde förra natten... för då sov jar oroligt :((( usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0