Måndag

idag är man ledig då, ofrivilligt som alltid :( måste jobba! blir tokig när jag inte jobbar, tokig av ovetandet.. kommer jag få mera jobb? kommer jag överleva denna månaden också? kommer jag kunna betalahyran? det är snart jul?,nyår? massor av utgifter som ska ut.. måste jobba..jobba..och jobba gaaah jag blir galen :`(((



och tyvärr går min oro ut över folk i min närhet, över vänner och familj.. det är sån jag är.. och jag kan inte ändra på det :( men ni vet att jag älskar er ändå <3 men det är klart att man får ångest när man inte vet hur man ska överleva :( hualigen det är en vidrig känsla :((((



Men men... ska ringa i morron igen så får se...

Har iaf varit hos min fina idag <3 har ju jobbat hela helgen så då har en kompis haft hand om henne, så har saknat henne dom här två dagarna <3

Hade verkligen en kanon fin häst idag! red på vanligt tredelat bett idag. Och jag fick henne i form i galoppen till och med <3 satt bara och njöt genom hela passet. Hon var jätte mjuk i munnen och hon har börjat tugga så fint på bettet <3 Men man får ju använda skänklarna hela tiden och verkligen driva henne till handen. Men det är ju så det ska vara så, det SKA vara jobbigt att rida :) och jag lovar svetten rann ^^ haha vet inte vem som blev tröttast jag eller hästen hahaha ><

men man får starka ben och magmuskler så det är bara bra hahaha :)



min underbara vän <3 vad skulle livet vara utan dig?

Nu ska jag äta lite fiskgratäng och bara slappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0