life is a bitch

Ibland fungerar det inte bara. Hur ont det än gör.

 

Jag försöker acceptera hur det är. Jag försöker sluta hoppas. Och en dag kommer jag att göra det.

 

Men nu ska jag bara må så dåligt jag kan. Kanske processen går snabbare då.

 

Han säger att han vill att de ska vara vi igen, att jag är hans.. sen hör han inte av sig knappt, han kommer inte, han visar inget och han verkar inte bry sig.

 

och vad är det då för mening? jag mår bara dåligt av det, och det har jag gjort tillräckligt länge nu... varje dag.. hela tiden..

 

det kanske är dags att börja leva igen nu?


Kommentarer
Postat av: Kells

Du är värd det absolut bästa gumman, så försök att släppa honom, han är inte värd dig om han sårar dig så mycket.. Och glöm inte att jag finns här om du vill prata <3

2011-12-19 @ 12:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0