Jag vet inte om jag vill...

Det börjar kännas lönlöst att ens försöka ..
Hur jag än gör så blir det bara fe!?l
Det börjar kännas ensamt om natten
Jag känner mig plötsligt så stel och tveksamheten börjar snurra i mitt huvud...

Jag vet inte längre om jag vågar
Eller om jag faktiskt vill
Jag vet vad du svarar om jag frågar, jag får alltid samma svar.. dag ut och dag in..

Men jag vet inte om jag vill längre...

Jag läste en artikel i en tidning
Om människor i samma situation
Det enda som verkar lösa problemen
Det vore om jag helt enkelt låter bli helt... ger upp...
Men jag vet inte heller om det är de jag vill!?

Jag vet inte längre om jag vågar
Eller om jag faktiskt vill
Jag vet vad du svarar om jag frågar
Men jag vet inte om jag vill

Nu ekar bara ljudet av din stämma
Det är en vacker, men sorgsen melodi
Nu dansar säkert lyckan där hemma
Det är sorgligt, tänk så det kan bli...

Jag vet inte längre om jag vågar
Eller om jag faktiskt vill
Jag vet vad du svarar om jag frågar
Men jag vet inte om jag vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0