jag litar inte på dig...

Hejsan mina sötnosar <3



Den här dagen har verkligen varit full proppad! var först på en intervju som gick bra faktiskt :) dom lät posetiva så nu håller jag bara mina små tummar att allt ska gå vägen <3 kanske jag får flera underbara människor som jag kan få ta hand om! lovly <3

Sen åkte jag hem och tog mig till min fina <3



Red dressyr på banan idag i ca 50 min :) hon kändes fin faktiskt vi börjar få kläm med det här med vanligt bett haha ^^ har ENBART ridit på ett tredelat bett nu i 1 månad :D visst är vi duktiga? har dock inte hoppat på det ännu. Var grymt längesedan jag hoppade nu :( har jobbat varje fredag... och måste ta allt jag får så det suger verkligen! hoppas på att kunna ta igen dom dagarna snart <3

efter att jag ridit då konstaterade jag att jag hade en VÄLDIGT skitig och svettig häst haha ^^ så schamponerade hela henne haha. Så nu glänser hon vackert och luktar gott <3 min lilla fnutt ponny <3



Har nyss gjort mat åt kevin och jimmy :) kyckling med jordnötssås och sallad :) gott vart det! vad gör man inte för sina fina pöjkar hahah <3 dom är underbara så himla fina vänner! puss på er :))

Nu ska jag umghås lite med jimmy innan sovdags! i morron ska man på möte med AMS... hualigen hatar dom! men men.. kan man få lite extra pengar i månaden så är jag glad <3

just nu är han inne på att han vill ha mig... igen.. vad det är i morron det vet jag inte... jag vet bara att jag inte orkar mera.. du behöver hjälp.. och jag orkar inte :( jag försökte allt.. och sen så litar jag inte på dig längre.. du har bevisat allt för många gånger vart du står :(

MEN visst älskar jag dig.. men kärleken räcker inte alltid till.. tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0