blommor...

När jag var ute med hunden passade jag på att fotografera lite blommor.



Jag tyckte nämligen att min dator behöver något annat än bara egobilder på mig själv. 
När jag var som bäst inne i mitt fotograferande och stod på alla fyra för att ta en närbild på en ganska ful blomma går en gubbe förbi. förmodligen lite senil dock ><

Gubbe: – Vad håller du på med?
Jag tittar upp lite generad
Jag: – Ehmm, fotograferar blommor.
Gubbe: – Kan du inte låta dom stackarna vara ifred?
Jag ännu mer generad
Jag: Okej..

Nu kan vi konstantera att det är synd om blommor som blir fotograferade.

Jag måste tyvärr meddela att jag kommer ge upp min blomfotograferingshobby. Det är synd för jag var så jäkla duktig på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0