att inte veta..

Att inte veta var man har en människa är så sjukt jobbigt.. speciellt om personen betyder sjukt mkt för en :( det är sånt som får en att må så sjukt dåligt, tappa humöret och fotfästet här i livet.. hmpfr.. det är ju egentligen inte värt det.. i know.. men hjärtats makt över hjärnan är så SJUKT mycket starkare än tvärt om :( önskar jag kunde vända på det så skulle allt bli så mycket enklare.. hmm.. :(



Men jag försöker hålla huvudet högt och stolt försöka gå vidare.. men det är lätt att trilla dit när man hela tiden mår skit :(

Har iaf fått jobba idag! Ingen kunde vara gladare än mig :D weei bästatse jobbet ju <3 sen åkte jag direkt ut till min fina och hann preccciiis rida ut på en uteritt innan solen försvann <3 lovly!

hade en sån fin häst idag med, kanske är all dressyr haha ^^ men hon var framme och tog så luftiga fina språng hela tiden! finaste pållen <3



så här mörkt var det när vi kom tillbaka :) nytagen bild idag, är hon inte vacker så säg?

nu ska jag äta lite sen ska jag duscha och hälla upp hinkar med vatten.. dom ska nämligen stänga av VATTNET klockan 22 idag!! tills obestämd tid! kan ju vara en vecka liksom :O blir en jädra massa honkar detta ;) höhöhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0