varit hemma hos mamma

Kom nyss hem från mamma. Har varit där och fikat lite och kollat på tv. pappa var i älvkarleby på kurs och baby jobbade. så så passade ja på att gå hem till mammzen...

Sen åkte vi och hämtade pappa i älvkarleby då. min gammla musik lärare Percy var där med sin dotter och sjöng och hade underhållning. så duktiga båda två :)



Längtar tillbaka till tiden då jag gic i åttan nian faktiskt. allt var så mkt lättare då. Och så var ja sjukt mkt snyggare än jag är nu haha! mera vältränad och fitt.. nu är man ju lite halvmullig så där... men men.. de ska ja försöka få bort ^^ ska först ta tag i mitt socker beroende. Är fan det på allvar.. riktigt drygt är det! någon som har några tips på hur man blir av med sånt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0