Valborg!

Hade en jätte fin valborg i uppsala med mina älsklingar <3 träffade människor som jag inte sätt på över 1 år. Var så härligt att få krama om dom igen <3 har verkligen saknat dom!! Kanske ska man ta och flytta till uppsala? :)


vi grillade iaf först hos maggan. Sen drog vi ut på fame! jösses vad med folk det var i uppsala! helt gaaalet! nu fattar jag varför alla åker dit på valborg iaf! var awesome! hur mkt trevliga människor som helst!! :)

Men det stod ett riktigt stolpskott i garderoben måste jag säga! typ dom hade ingen ordning alls utan verkade bara hänga in sakerna på måfå! muppar! så när jag lämnade in mina lappar så får jag tillbaka dom och snubben som stod där bara" nääe jag vet inte vart dom hänger!" SKÄMTAR DU!? utbrast jag. Jag lovar var huuur nära som helst på att bara hoppa över för att hämta mina saker själv! Maggan var inte heller kanon nöjd! men vi fick våra saker till slut iaf :)

var en galen kväll! massor av skratt och dans så klart! jag älskar att dansa!


Ibland blir man bara så sårad.. näe dom som skulle vara enns " Vänner " sviker och snackar skit. Och när den som betydde mest gick bakom ryggen på en.. Om det var någon jag litade på så var det DIG! men nu vet jag återigen att jag INTE ska lita på människor.

Men lika bra det.. jag vill inte ha falska människor i min närhet. Klarar min fint utan sånna! har ju underbara människor runt mig ändå som faktiskt tycker om en på riktigt!


men det var synd.. för jag älskar dom fortfarande.. men inte så mkt att göra åt!

Nu ska jag gå och gosa med min älskling som lagar mat åt mig.. naaw sött va? han ahr förresten slutat röka!! är han inte duktig? så stolt över honom! <3

Älskar dig stefan <3 tills döden skiljer oss åt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0