Torsdag!

Hejsan mina gullungar!

alltså herre jösses vilken fitta jag varit heeela dagen ^^ hualigen stackars min baby som fått stått ut med mig x)



Började med att musse väckte mig runt 04:00. drygade som alltid. lekte med allt. Bollar som pingla och vette fan allt! små störande ljud som gör mig skogstokig att lyssna på!! HELLRE NÅGON SOM SNARKAR ÄN DET!!!! >:((((

så då åkte den jäveln ut ur sovrummet.. är tyst i 1 timme kanske.. sen vaknar jag av att han försökr öppna dörren till sovrummet. och då hoppar han in i den och försöker få tag på handtaget så det bara SMÄLLER!!! och handtaget smäller de med när det slår tillbaka i hans misslyckande.

och inte nog med det så skriker katt fan samtidigt varje gång han misslyckas med att öppa dörren!! och han försöker inte 1 gång.. nejnej... 15 minst kanske.. och ja lackar ur och ryter i att han ska sluta. så han lägger av i ca 5 min sen fortsätter han!!!

tillslut får den fan upp dörren och går nöjt in. varpå jag rusar upp och hyvar ut honom med näsan före och slår igen dörren igen... och då fortsätter han med att försöka öppna dörren.. och det fortsätter att smälla....

vid det här laget är jag grymt arg, trött och vet att om 1 timme ska jag gå upp!! och ni vet ju hur lätt det är att somna om när man är förbannad? så då skriker ja att nu jävlar lägger du ned eller så jävlar DÖR DU DITT AS!! något i den stilen ^^

så när klockan sedan ringde så hade ja precis somnat om.. och typ legat vaken sen 4... och så håller det på VARJE JÄVLA NATT!! så jag är grymt lätt irriterad varje dag!

men speciellt idag efter en rad sömnlösa nätter..



tur att du är söt ditt lilla as... men snart hjälper inte det längre.. jag prioriterar min sömn.. så skärpning eller så åker du UT!!

Så det var en sur bella som kom till jobbet idag ^^ en mkt sur bella.. Men fick en egen tagg in så då blev hon lite gladare hahahahah ^^

och nu ska ja vandra till affären för att handla något gott till maten... sen ska ja städa... eller ja... stefan ska dammsuga... och ja ska titta på ^^

och damma hahha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0