Tisdag

Satan vad hett det varit ute idag!! trodde jag skulle smälla av när jag jobbade!! hua! tur att ja slutade klockan tre idag :) Men samtidigt är det skönt!! jag älskar värme <3 :)

Var hästledig idag, sofia ville låna min fina och dressyra lite så de blev så :) klara hade skött sig fint! duktig flicka <3

Och i morron jobbar jag kväll :((( suuuger! så då har Lisa klara eftersom ja inte kommer hinna dir då! så får inte träffa mitt gull förrän på torsdag :(( lååångt dit!!



Var ned på stan efter jobbet och shoppade lite smått. ett busskort, ett par örhängen, en parfym " dolce och gabbana" hur fan det nu stavas. Sen en kajal och ett läppglans. Behövdes.. var även in på djuraffären och kollade lite saker för mitt " Nya husdjur" som kanske flyttar in strax ^^ hehe..

Gud vad tiden går fort!! i morron är det första juni liksom!! tyckte att det var nyss ja pulsade runt i snön och klagade på kylan och blöta strumpor.. hmm.. kan tiden sakta ned lite? så man hinner med?

i morron skulle ha varit en speciell dag för mig... en väldigt speciell dag.. men de blev inte så, blev något helt annat ist... så galet felfelfel.. men ja kan inget göra... du gjorde ditt val som sagt.. tror ändå att de var lika bra allt som hände.. men kan inte förneka att morrondagen kommer kännas tung.. riktigt tung.. många tankar och funderingar kommer snurra runt... men ja får ta dagen som den kommer.. ska ju jobba som sagt.. så kommer sysselsätta huvudet så gott ja kan... och tänka på annat..



Men ja längtar tills mina skattepengar kommer!!! för då ska ja göra något stort... väldigt stort :) kommer vara så glad... lyckligast i världen... tillsammans med dig <3 älskar dej baby!


Nääe nu ska ja faktiskt sova :) men vi hörs kanske i morron!! ha de fint!! pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0