Tisdag, blåsigt och mulet ute...

Hejsan hoppsan! :)

Igår tömmkördes min fina av sofia. Hon är jätte duktig på att tömmköra! klara gick jätte fint men det syns att hon inte vill sträcka fram höger benet riktigt pga såret antar jag :( och veterinären skjuter upp det hela tiden med att komma ut.. blir så irriterad. Hon har liksom ändrat tiden nu i två veckor!! och hästen behöver ses igenom! snart måste jag nog ringa någon annan veterinär tyvärr! hmmm...



Ska strax dit iaf. Rida lite tänkte jag och känna på henne... hon kändes inte så bra i munnen i söndags. Jätte gård och skit dryg var hon. Så vill se hur hon är idag. hoppas på en mjukare och mer följsammare häst idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0