solat!

jag och robin gick hem till mamma och snodde hennes altan idag ^^ var ju gaaalet varmt ute ju! typ 25+ stod det i bilen idag! så himla skönt! så vi låg där och glassade i 2 timmar! så nu har man börjat fått lite färg :)

Ska sola i morron med så blir jag ännu brunare :D ser man lite fräsch ut :)

Sen gick vi hem till honom och lagade pasta med kyckling, bacon och champingion sås! as gott! med massa chilli och vitlök i! mmmm så himla gott! :)

Sen drog jag iväg till klara men det vet ni redan :)

Även fast du inte tror mig.. och absolut INTE bryr dig, så saknar jag dig.. och tänker på dig.. det gör ont i mig att du tycker att ja skadade dig. Men de var du som ville vara utan mig.. inte tvärt om. tänk på det.. jag gjorde det jag kunde.. mera kunde jag inte göra.. tyvärr...



Min famn står iaf alltd öppen för dig.. det vet du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0