Sol underbara sol!

Hejsan hoppsan! :)

Idag hade man sovmorron! skönt! vaknade runt halv 11. pigg som en mört! dock hade jag en pojkvän som inte var lika pigg ^^ men tvingade upp honom ändå!

gissa om han pustade och stönade när jag låg och retades ;) haha! men jag är en retsticka! och får inte jag sova så ska ingen annan få det heller mohaha :D



Bjuder på en gammal sommarbild.. hua så tjock ja var!

idag har vi tagit en prommis till affären. Sen varit ute med hundar. Samt varit i stallet. Hade 2 hästar idag :) men klara fick vila. gjorde bara rent hennes sår på benen. Som ser lika ut fortfarande :( fast det är ju Rosa så det är väl bra. Men vet ej vad ja ska ha på för att det ska bli bättre? Har någon något förslag?



Snart ska ja och min fina ta första doppet :) hihi min lilla flodhäst! hon verkligen ÄLSKAR att bara ! :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0