så kan det gå ^^

hejsan hoppsan!

är så himla dåligt med jobb just nu så jag är ledig idag med :( det suger verkligen då jag behöver pengarna! man kanske ska börja se sig om efter ett nytt jobb? för hur det än är så måste jag jobba för att kunna överleva. Dessutom börjar jag bli galen av att gå hemma :(((

Idag får jag iaf besök! finaste matte och paulina kommer över, men bebis! fast den är ju i magen men ändå! :) så mysigt med gravida kvinnor tycker ni inte :))))) ska bli så skoj! dom flyttar ju snart till södertälje :( kommer sakna dom så mkt! fan alla jag älskar försvinner :(((



Men dom har lovat att hälsa på! hoppas det blir ofta!!

Sen ska jag iväg till min fina som alltid! en uteritt står på schemat tror jag! ta det lite lagom lugnt med hennes stackars fot :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0