Passar på..

Att blogga lite medans Bella är på jobbet. Har ju lovat älsklingen att Jag ska gästblogga någon gång och har faktiskt lovat och menat att göra det, vi har bara haft så mycket för oss. Är ju alltid på jobbet eller i stallet och i helgen var det festa på lördagen vilket var så sjukt jäkla roligt!!! <3



Ganska suddig bild men ja här e nåra av oss som gick ut:
Jag(Stefan för den som inte vet), Bella, Johanna, Lisa och Sandra.
Var ju några fler med också som: Robin, Carroe(CP), José och nåra av han släktingar och kompisar då!


Sen var det då stallet... Klara har ju haft lite problem på ena karleden och nu har varken Jag eller Bella varit i stallet sen i fredags. Men som det låter så ser det inte värre ut, utan ganska bra. Bella gör väl en bedömning efter jobbet idag. Hon slutar ju klockan 16 och då har jag nästan precis börjat jobba. =((


Och så har vi ju kanske myst en del också då såklart, Bella är så gosig så jag måste uppehålla henne från bloggen ibland för att bara ligga å mysa! <3

Kommer inte på något mer vettigt att skriva just nu, klockan e ju fasiken bara halv 8 på morgonen och jag tvättar...(Jippi?) så nu går jag ner i tvättstugan och fixar lite snart igen!

Lämna gärna en kommentar på huruvida ni vill att jag ska blogga igen någon gång också, ifall det var helt ointressant så skriv gärna det också då ^^ =D

Kommentarer
Postat av: carroe

Eftersom du inte ens nämnde mig så ska du fan inte blogga mer ;p

2011-05-30 @ 10:57:43
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: carroe

Nu kan du få fortsätta blogga om du vill ;p

2011-06-01 @ 16:40:08
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0