Men suck!

Hejsan mina Fina <3

har inte orkat blogga som ni kanske märkt haha ^^ har inte enns startat datorn, har varit så trött :(( jobbat hela långa helgen! men det gör mig ingenting! hade ändå ingenting för mig som sagt! men baby var ledig så hade gärnat gosa med honom. Men det har hunnit med det med faktiskt :)



Är så himla skönt att sommaren snart är här <3 fast idag regnar det! inte alls trevligt. Men det är inte kallt ute längre. Vilket är sååå himla skönt! speciellt på morgonen när man ska ut och jobba! slippa frysa! i like it!! :))))

Idag är både jag och baby lediga!! så himla mysigt med tanke på att vi kommer vara lediga 2 dagar samtidigt i sommar! inte okay!!! så man får passa på de dagar man har tillsammans <3

Så därför började vi denna dag med att sova till.... 13 :O OOOPS! vi la oss inte alls så sent!! halv 1 kanske!? men ändå sov vi tills 13 idag! haha snacka om att vara utmattad! ^^ men man behöver sömn ibland med :) skönt att få sova ut även om vi typ som bort halva dagen ^^

Sitter hemma hos mor just nu iaf. har lagt ut 3 annonser på blocket, och druckit kaffe och tryckt i mig kakor! jag älskar ballerina! :)))

Ska strax iväg till min fina! rider henne inte nu pga såret i karleden :(( det blir ju bara större hela tiden! så har börjat lagt om det. Hon är ju inte alls halt eller så, men jag vågar inte ta chansen att hon blir det. Så däeför får hon stå tills det har blivit bättre.. stackars min Tuss <3



Nettan ska komma ut och kolla på det idag, min hovslagare Sen på onsdag ska en veterinär möjligen komma ut. Måste göras, vill veta vad jag mera kan göra än det jag redan gjort... om det finns något mera jag kan göra.. eller inte göra.. aa det återstår att se helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0