Måndag!

Hejsan allihopa!

Gud vad skönt med måndag! En heeel arbetsvecka att se fram emot... *host* haha uscha jag hatar måndagar! det vidrigaste jag vet..nästan...

Har ni haft en fin helg då? jag hade en jätte trevlig lördag med mina vänner <3 bild har ni ju redan sätt sen stefan bloggade :) så den behöver ja ju inte lägga upp igen :)

Men var ut på Harrys iaf! jösses vad mkt folk det var!! gick knappt att komma fram på övervåningen! men jag gillar folk så de gjorde inget! lite jobbigt att dansa dock :P men de gick de med!

drack skit goda drinkar också! med kolasås i! haha sött och sliskigt var det men gud så gott!! Finaste Natalia bjöd mig på dom. mitt hjärta <3



Här är en bild på mej sen i lördags :) snygg?

Har varit till min fina idag efter jobbet också så klart <3



såret i karleden såg jätte fint ut idag :) blev lite irriterat när jag red men inte så farligt. Så det känns skönt iaf. Hoppas de försvinner helt snart!

red iaf en tur på ängen! jätte mysigt var det! solen sken och det var 19 grader vart fast klockan var åtta :) och klara kändes jätte fin. pigg och framått. Lyssnade bra på alla mina hjälper och var mjuk i munnen <3 så red bara i 35 min ungefär. :)

i morron planerar jag att hoppa. Stefan ska hjälpa mig :) så får se hur de går :)

Nu ska ja fortsätta laga mat åt oss <3 baby är på väg hem nu med bussen :) han har jobbat kväll. Men i morron jobbar vi samtidigt! hör och häpna! :D



Jag älskar dej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0