Lördag!

Hejsan mina älskade läsare!

Hoppas ni haft en fin lördag? det har jag haft faktiskt :)

Började dagen med att åka och mocka åt min fina. Tog in henne och borstade och pussade på henne och sen ställde jag in henne så hon fick äta lite. För som ni vet idag kom annicka ut och skulle prata med henn :) men de tar ja i ett separat inlägg efter detta :)

Brors fina barn var också med och borstade och pyssla. Tror klara skulle bli en fin barnhäst i framtiden ;) hehe mittt lilla hjärta <3

Har nyss kommit hem från mamma och pappa. dom var bortbjuden på middag s då våldgästade jag, stefan, robin och bror och hans barn deras hus ^^ Grillade en massa gott kött och annat och drack någon öl och hade det jätte mysigt. barnen lekte med hundarna också så dom fick göra av med lite enrgi :)



Mitt lilla <3

Så nu håller älsklingen på att baka en sockrkaka åt mig. Gulligt va? <3 ni ska få se en bild på den sen :) hihi!

i morron blir det jobb.. hualigen! skulle vilja vara ledig och bara mysa med min baby och rida klara en sväng! men ja behöver verkligen pengar nu när jag ska...... just de... vad ska jag göra?? ;) ni kan ju gissa på det! *blinkblink*

Men iaf.. så jag måste ha pengar! så det är bara att bita ihop, stiga upp halv jävla äckel fem och jobba! och se GLAD ut :D:D:D:D vilket är svårt när man är svin trött.. men iaf :)



Nääe.. nu ska jag skriva ett inlägg om hur det gick idag, sen ska ja äta sockerkaka och pussas massor med min fina stefan.

Han har förrsten lovat att gästblogga här :) vad skulle ni tycka om det? ni är så där fruktansvärt strama och snåla med era kommentarer igen! jag ser ju att ni läser! men kom igen! överös mig med kommentarer! ja svarar ju på allt! :)


Kommentarer
Postat av: carroe

Fram med karln bara.. :D

2011-05-21 @ 23:46:06
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0