Lördag!

Underbart att vara ledig en hel helg!! hör inte till vanligheten direkt kan jag ju tala om ^^ så det är så härligt! :)

har varit i stan hela dagen. har shoppat lite nya kläder åt älsklingen. fan han kommer vara galet sexig ikväll. Så får hålla ett öga på flickorna tror jag.. HAN ÄR MIN!! rör du DÖR du ;) *grrr* nääe men hittade en del snyggt åt honom. Lyckades äntligen lura på honom Linnen! och som ja trodde blev det awesome!! <3

själv hittade ag inte ett skiiiit! några örhängen men inge mera.. allt är fullt...fullt.. och åter fullt! allt ser ut som TANTKLÄDER!! och är helt enkelt förskräckligt fult! :( lessen bella.... inte enns skor hittade jag.. suck!

Men men.. hänger inte läpp för de.. har redan dagen outfit ju :) för ikväll blir det fest för hela slanten! sen ska vi ut på Harrys! <3 ska bli så skoj att få dansa :) me loooove <3

 

vad ska ni göra ikväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0