Klaran

Hejsan hoppsan sötnosar <3

Har ju varit hos min fina i 2 dagar nu =) känns underbart med tanke på att jag inte träffat henne på ett tag!

igår red jag dressyr på banan. Såg att hon tappat lite muskler. Men hon har inte gått speciellt hårt heller den senaste tiden så är inte så där jätte konstigt. Men nu kommer vi igång igen så då kommer de tillbaka :)

Hon var iaf väldigt mjuk och fin i munnen igår. Dock lite vinglig och springig men det hade jag räknat med ^^


Idag tömmkörde jag henne på ängen :) hon var pigg till en början. Men sen kom hon på att det är tråkigt så då segade vi ihop lite ^^ men hon hade väldigt fina bakben idag måste jag säga. Och gick avspänt hela tiden! så jag var nöjd ändå! mitt hjärtas älskling <3

älskar den här bilden! hon gick så grymt fint den dagen <3 så ska det se ut eller vad säger ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0