Igår

Hoppningen igår gick såjädra bra!! hon busade lite i början och bockade några reäla gånger. men sen lugna hon sig lite men var pigg och framått. riktigt härlig att rida måsta jag säga. mitt gull <3



Stefan filmade oss lite också :) inte alla övningar kom med dock :) men tre st iaf.

hindret på sisra hoppet ligger på dryga metern :) syns inte för han filmar den rakt från sidan. men så är det iaf :)

Sen får vi ett stopp också som ni ser. Det var helt och hållet mitt fel. Jag glömde vägen och kom helt feeeeel! men vi fixade det sen så :)

såret såg fint ut igår iaf :) och nu syns det inte när hon gick heller så det är skönt! kanske är på bättringsvägen nu då? hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0