hualigen!

Trodde nyss jag skulle dö! alla vet ju att jag har astma, eller a dom flesta.

har aldrig ahft så värst stora problem av det, har tagit min medicin och sen thats it liksom!

Men när jag vaknade nyss kunde jag typ inte andas.. as äckligt! och då var ja för svag för att kunna andas in min medicin riktigt! så det gick inte. Trodde jag skulle svimma ett tag men fick typ överdosera min medicin för att lyckad andas in den!!

så det släppte efter en stund och nu kan jag åter andas igen ^^ men hua så rädd jag blev!!

Dock skakar jag som ett asplöv eftersom jag fått i min fööör mkt medicin! jätte äckligt! :(( hoppas det släpper snart...

Tror det är mkt gråbo ute nu. Det är jag svin allergisk mot.. så tror det var därför..

Kommer fan dö i den här skiten :(

BLÄÄH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0