Fredag!

fredagar är speciella för många, för då börjar helgen. Som innebär ledighet och mys med sina nära och kära. eller fest för hela slanten med fina vänner <3

Men jag ser det inte som så speciella längre sedan jag börja jobba. För jag jobbar nästan varenda helg! skit trist! men vad gör man? får man inte jobba tillräckligt i veckorna måste man ta de tider som finns.. så är det att jobba som Timmis.. tyvärr. Men jag hoppas att ja får fast snart. Har ändå jobbat där i 7 månader snart! det är länge det... så jag hoppas att jag slipper detta snart.. eller så lär ja se mig om efter något annat. För det tar på krafterna att hela tiden gå och oroa sig. Får man jobba till räckligt så man klarar sig denna månaden? Kommer ja få en ledig helg? Kommer ja få fortsätta jobba? kommer ja få sluta? osv.. ni förstår säkert hur jag känner...



Jag älskar ju det här jobbet.. så jag hoppas jag får fortsätta vara kvar som sagt... :)

Har sovit hos mamma inatt då pappa var bortrest över natten. Så nu på dagen har vi varit ut och ätit på Albert och patriks. Ganska okay mat där faktiskt.. men sleven i grytan är faktiskt snäppet bättre.. ;) hehe..

Ska lägga mig och se en film nu. Sen bär det av till stallet. Ska hoppaträna med min fina <3 får se hur det går! var 3 veckor sedan jag hoppade henne.. har ju JOBBAT som sagt! så håll tummarna för oss!



Sen har ja både copy och Emi också. Så det blir en lång tur i stallet idag. Men det kan jag behöva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0