förlossning

`Jag börjar bli ganska less på män som gnäller om hur ooooorääääättviiiiist det är att all fokus ligger på kvinnan i förlossningsrummet och på BB och på MVC.

Wah fucking wah. Excuse me liksom, FÖRSÖK KLÄMMA UT EN JÄVLA SOFFGRUPP GENOM RÖVEN DU DÅ! Klart som fan att fokus ligger på kvinnan. Förlossningen är inget jävla fikarum. det är ju min kropp och min vagina som kommer bli total förstörd och det är i mig som barnet ligger. Det är mina smärtor och mina värkar liksom. Ska läkarna skita i mig och bry sig om mannen som står där i godan ro?? öööhm.. lite fel tankesätt ni har kanske? ;)

Och nej, det är JAG som ska vara gravid. Inte vi.

och nej... jag är inte gravid!! bara en tanke som slog mig ^^ så nu behöver ni inte fundera över det :)))

Kommentarer
Postat av: Stefan

Men du ska bli. Snart. Väldigt snart! ;)

Puss

2011-05-17 @ 07:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0