det är ju som sagt ingen hemlighet att jag...

Jag hatar ex. Mina egna, och mina pojkvänners.

(Det där blev lite fel, nu låter det som att jag har flera pojkvänner samtidigt.)

Det var inte så jag menade.

Jag hatar mina egna föredetta pojkvänner, dels för att typ 80 procet av mina ex varit idioter…

fast vissa behöver inte ha gjort något stort fel….

Jag bara hatar dom för deras existens, för att dom påminner mig om att jag har varit tillsammans med dom, eller påminner om tider jag helst inte vill minnas…..

Men när man träffar en föredetta pojkvän så vill man ju gärna se så bra ut som möjligt…. iallafall jag.^^

Jag vill att dom ska ångra sig, att dom ska se vad dom gick miste om. Jag vill inte ha dom tillbaka,

Men nog fan kan dom få sukta litegrann… ;)))

fast jag ljög litegrann nu kände jag… jag hatar inte ALLA mina ex, vissa av mina ex är faktiskt några av mina allra bästa vänner!!! MEN jag tror nog de flesta vet vilka EX jag menar i detta inlägg.. eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0