Boulogner prommis :)

Hejsan mina gullisar <3

haft en fin dag? det har jag. Var ledig idag så jag hämtade flaxen tidigt från dagis och så åkte jag och baby och sötaste flax till Boulogner skogen och gick i solen.

Flax är så duktig att ha med sig. han skäller eller gnäller varken på Bussen in eller mitt på stan eller i parken. han går på slakt koppel hela tiden. hade han lös en stund med. Gick hundar och folk förbi men han kom snällt in på min inkallning och gick fot. min duktiga kille <3

Tog lite bilder när vi lekte :)










ett litet skutt ^^







är han inte fin då =)

Nu ska ja och baby äta lite strax. kyckling med pressad potatis och champingionsås :) min gulliga mamma gav mig en slant så ja kunde köpa hem mat. Hade ingenting och inga pengar :( så hon räddade mig min lilla gullemammsen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0