9 things

9 Saker ni inte viste om mig• Jag har få nära killkompisar men många ”vanliga”. Nästan alltid när jag blir bra kompis med en kille så försöker han göra något med mig, sånt e bara äckligt och förstör ju.

• Jag är en riktig pojkflicka i personligheten rakt igenom haha. Även om jag gillar att fixa håret och sånt där så e ja inte den som backar för att skada & smutsa ner mig, tvärtom.

• Jag hade typ bara varit riktigt kär 1 gång i heela mitt liv! asjobbigt.. ? men nu tror jag att ja hittat den rätta i mitt liv.. han är mitt allt.. det finaste och vackraste jag har <3 min stefan <3


• Jag har verkligen otur, och då menar jag OTUR. OTUUUUR!!!!

• Folk dömmer mig för mitt utseende jätteofta (?) får ofta höra typ ”du var mycket smartare än vad jag trodde, du är inte bara en yta utan har något innanför pannbenet” visst, kul att höra att folk tycker man e smart osv. Men fattar inte varför man ska dömma mig för mitt utseende? (oavsett om folk tycker jag e snygg eller ful) jag kan inte hjälpa hur jag föddes, hur jag ser ut,  stilen jag väljer att ha för att jag tycker den är snygg..

• Ibland (ofta) tar killarna mig för mitt utseende, inte för mitt hjärta.. dom leker lite..kör sitt race.. sen lämnar dom mig.. varför? är de för att de bara finns puckon här omkring eller är ja för snäll och lättlurad?

• jag har lätt för att hitta vänner.. har lätt att bli kompis med folk och få folk att lita på mig :)

• Jag är en jävligt glad och pigg människa. Även om jag e ledsen, arg, deppig eller trött så e jag nästan alltid pigg och glad ändå. Jag bara är sån, haha

• Det är svårt att hitta riktiga vänner som man kan lita på här. (kanske överallt)? allt känns så oseriöst på nått sätt haha.men inget ont om mina nuvarande vänner.. men de gammla som man har strukit ett streck över.. vilka patetiska människor.. jösses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0