vilken hetta!!

det är fan gaaalet varmt ute! har legat och solat hela dagen och bränt sönder hela mig :((( buhuu stackars!! men innan vi åkte sa jag " äsch solskydd är för töntar " så jag får gott skylla mig själv... idiot.. ^^ hahahah! så nu ser ja ut som en kräfta! ^^



har förresten gjort naglarna fina nu :) med ljusblått glitter :) blev awesome!! riktigt läckert! klart värt att göra om sen :) <3 och ganska billigt var det.. gjorde dom igår när jag var i valbo...

Köpte även saker till hästen :) oxh ett par ridbyxor till mig ^^



ett flistäcke som var på rea. jätte fint om ni frågar mig :)

Och mitt älskade träns som ja såååå länge velat ha! set satt som handen i hansken på henne!!! :))))



snyggt va? =)))



<3

Blev kalas nöjd iaf! kunde inte suttit bättre. Nosgrimman ser lite sne ut men den sitter rakt ^^ så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0