Söndag - Äkta kärlek!

Idag mådde man ju som man förtjänade om man säger så ^^ hahah! låg i värdens huvudvärk när mamma och pappa kom och hälsade på haha ooops! men sånt som händer! tur att stefan klarade av att vara social så ja kunde grisa vidare i sängen och tycka synd om mig själv hahah! men tog mig upp efter en stund och följde med och kollade på fallens dag myyyys <3 ;)

sen åkte jag till stallet och red lite dressyr på klara :) gick fint idag med. mjuk och följsam! dock måste ja börja ta dressyrlektioner för någon! tycker att min sits är alldeles för dålig emellanåt! folk säger att det ser fint ut men ja tycker de känns vidrigt vissa stunder! så nääe dressyrlektion ska jag styra upp!!! :)

Sen efter dressyren tog jag av henne all utrustning och lekte lite med henne lös :) lite frihetsdressyr! gud det märks verkligen att denna lilla underbara häst älskar mig lika mkt som jag älskar henne! följer mig som en hund och smågnäggar heeeeela tiden! så himla mysigt! <3 sen gjorde hon små glädjeskutt också :) mitt lilla <3 vad skulle jag göra utan dig?

Blev en liten video på det :) titta och njut! för de här mina vänner är äkta kärlek! <3



Jag älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: En trogen läsare

Undrade om du kunde göra din blogg lite mer "fräck" som den var förut. Men det är jätte roligt att läsa om alla dina fina djur framför allt din fina haflinger. Men jag älskade hur du snackade öppet om sex, fantasier och andra saker som folk ofta inte vill prata om. Tack på för hand.

2011-06-20 @ 00:55:13
Postat av: En trogen läsare

Undrade om du kunde göra din blogg lite mer "fräck" som den var förut. Men det är jätte roligt att läsa om alla dina fina djur framför allt din fina haflinger. Men jag älskade hur du snackade öppet om sex, fantasier och andra saker som folk ofta inte vill prata om. Tack på för hand.

2011-06-20 @ 00:55:42
Postat av: carroe

Åhhh, vad söt :D :D Det är nästan så jag gråter en skvätt för att det är så vackert.

2011-06-20 @ 10:43:02
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: frida

jätte guliigt!! :D Hon sa ju till hästprataren att hon ville busa med dig så nu var hon nog glad! :)

2011-06-21 @ 12:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0