shopping :)

Idag efter jobbet åkte vi ut till Ikea! köpte äntöigen min vita ryamatta!! så fint det blev! ligger under mitt vardagsrumsbord <3 så mjukt och gosigt att gå på!

sen köpte ja en svart golvlampa. Passade så snyggt vid min soffa:) sen två små vägg lampor som ska hänga på varsinn sida om spegeln i hallen. Kommer bli så fint :)

I morron ska ja åka in och köpa en stooooor tavla som ja ska ha ovanför soffan! om ingen köper den innan mig :O fanns 1 kvar!! då jävlar blir ja lessen :( men den är som en mindre bioduk typ! så sjukligt stor! men det skulle bli as snyggt!! så hoppas hoppas att den finns kvar <3<3<3<3

ska även rida min fina i morron :) dressyr står på schemat :) hoppas på en fin häst i morron! inte lika stark som hon var igår!! :)

just de! Köpte respons flugmedel till henne idag med. Det absolut bästa flugmedlet om ni frågar mig!! Hon är så grymt utsatt av de äckliga små kräken! :(( biter sönder mitt hjärta totalt! OGILLA! men nu ska hon äntligen få slippa dom :)

näääe sova! ska jobba i morron i vanlig ordning..! upp 04:30! som jag längtar!!

älskar er allihopa!! puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0