så förbannad

Hejsan allihopa :)

idag är jag ledig som sagt! var så skönt att ligga och slöa i sängen fram tills tolv! njöt av varje sekund! :) och baby låg bredvid mig, han hade migrän i morse så fick ha honom hemma hos mig <3 men de släppte framått förmiddagen så det var ju skönt för honom :)



Har varit ut med sandra och hennes kille ( daniel?) till stallet idag. baby var också med. red på ängen i det fina vädret :) fick oss ett litet galopp race också. klara tyckte det var himla skoj ;) och hör och häpna inte ett ända litet bocksprång gjorde hon!! det är ovanligt när man busar så med henne. red även lite dressyr. Hon kändes fin men var lite stark idag. Men hon har sånna dagar :)



Stefan red han med. Gick faktiskt bra för honom :) går bättre och bättre.. duktig baby <3

En sak fick ja höra idag som gör mig så satans jävla arg så det finns inte. tänk att folk inte kan låta bli att snacka skit!

en gammal klasskompis... lååångt tillbaka. Har gått och sagt att jag SKADAT min höst när jar red in henne... SKADAT!? ursäkta mig men ja har aldrig aldrig skadat NÅGOT djur.. och ALDRIG lagt en hand på mitt hjärta! ALLA som känner mig VET hur rädd jag är om min häst! hon är hela mitt liv!! utan henne skulle jag inte veta vem jag är! hur i helvete kan DU säga att ja skadat henne!? DU har aldrig träffat min häst enns!?!?!?!? ALDRIG! Du måste vara en grymt sjuk människa som går och hittar på sånna saker. Är du så avundsjuk på mig? så du måste påståp sånna bisarra och vidriga saker om mig? nej du är sjuk... så grymt sjuk.. sjukare än jag trodde... sök hjälp så du kan börja leva och må bra du med... usch äckliga människa...

Anna var med mig när ja red in klara.. hon kan garantera att ja aldrig skulle skada något djur... absolut inte min häst... ja fick liksom ta över en problem häst som varit misshandlad... och från att ingen kunde röra honom till att han tävlade upp till 1 meter!? och det var min och mina vänners förtjänst!? skulle ja slagit honom skulle han inte blivit nå bättre alls..

nääe ja blev grymt förbannad och besviken.. äckligt folk som är ute efter att såra andra.. :((( ja som aldrig gjort dig något? och du skulle ha varit min vän engång i tiden? nääe fy satan.. ja mår illa uppriktigt sakt.. riktigt illa...





mitt hjärta.. skulle aldrig skada dig... <3

Kommentarer
Postat av: linda

hej Isabelle :) jag känner dig inte bra har träffat dig 2 gånger och jag skulle inte kunna tänka mig att du nånsin skulle slå din fina klara. Kan förstå att du blev arg när den personen sa så!

2011-06-03 @ 20:00:59
URL: http://lindafontaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0