onsdag

Hejsan hoppsan!



Idag var man ledig från jobbet då ^^ men fick åka dit ändå för att vara med på deligering.. kollade typ bara på en film och sen fick vi gå, så enligt mig var den heeeelt onödig.. men men.. så är de.. :)

har även varit på systemet och inhandlat lite till midsommar. VÄGRAR gå dit i morron! kommer vara pissigt med folk.. hua *ryser* räcker att jag ska handla mat i morron... kommer få stå i kö svin länge säkert! hualigen! ^^ men ska köpa något gott kött och potatissallad eller så.. får se vad man hittar på :)

Har varit och hoppat min fina också.. :)  hoppade på en rak linje, denna övningen hittade jag i en bok som ja har och skulle vara bra att träna balans och smidighet på :) samt hästens styrka!

det gick bra faktiskt. Hoppade på ett nytt bett idag. ett jaktkandar. Tyckte hon fungerade fint på det. hade önskat lite mera bjudning men annars gick det fin fint!

hoppade rätt högt faktisk, är lite stolt över oss. Det högsta slutade på 1:05 så ja var jätte nöjd.. feg som jag är haha :)



:)

en film kommer snart :)

nu ska jag fortsätta att laga mat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0