öhm..

om en människa mår dåligt, trycker man då ner den människan mera? jag vet vem som gav den elaka kommentaren nyligen.. och du ska inte prata om att vara deprimerad osv.. du som dagligen beklagar dig? gnäller osv... snacka om att vara en sjuk människa... men de ska du veta att dina ord rinner av mig som vatten.. för dig är det sista jag bryr mig om... den sista... så du vet...

jag älskar iaf mitt jobb, det bästa som finns! att få hjälpa människor och känna att man kan göra dagen lite bättre för någon är underbart! att se deras glädje och få höra hur tacksamma dom är och hur bra man är gör att hjärtat gör ett litet glödje skutt...

och att människor som dagligen klagar på sitt jobb, och talar om hur mycket hatar det SKA FÅ JOBBA KVAR! medans sånna som jag som älskar mitt jobb, klagar aldrig och begär ingenting ska kanske få GÅ!?!? hur är dagens verksamheter funtade??? det är heeeelt sinnessjukt!!

Som tur är finns det godhjärtade människor som stöttar mig och som talar om att ja ska rycka upp mig. dom får mig att bli starkare och må bättre...

jag är inte deprimerad.. inte alls.. jag är förbannad på alla lögner och skitsnack.. att folk ska trycka ner en för att jag är så grymt mkt bättre än dom.. gör en sååå mkt bättre jobb än dom. är ung och smart och snygg... det är inte dom :P höhö fuck it!

och att dom medvetet vill förstöra för en, får mig att må illa.. och bli ledsen.. kan hända att ja tar åt mig lite mera än andra. För ja är ingen känslokall person... som andra verkar vara..

Men en sak... hur mkt du än försöker... kommer du aldrig upp till min nivå ;)



och det svider... grymt.. eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: carroe

Så jävla rätt!! På na bara!!

2011-06-14 @ 21:25:00
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0